Współcześni przedsiębiorcy prześcigają się wzajemnie w walce o pozyskanie jak najwięcej potencjalnych klientów. Wiadomym jest, że obecnie podaż znacznie przekracza rozmiary popytu na niemalże wszystkie produkty i usługi, stąd pozyskanie wyjątkowo chłonnego rynku zbytu jest już prawdziwym sukcesem. W drodze do osiągnięcia tego celu stosuje się obecnie bardzo dużo różnorodnych metod i narzędzi marketingowych, które mają w efekcie przynieść firmie sukces w postaci dobrze prosperującej firmy i jej wysokich obrotów.
Pewnie większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że nie zawsze możliwe jest sprzedanie wszystkich produktów, które oferowane są do sprzedaży. Podobnie sprawa ma się z usługami. Powodem tej niezwykle skomplikowanej sytuacji jest zapewne trudność ze zbyciem towarów związana z z ograniczoną liczbą potencjalnych klientów. Wielkość zbytu uzależniona jest też w dużym stopniu od systematycznie prowadzonych atrakcyjnych dla klientów przedsięwzięć marketingowych. Odzwierciedleniem tej sytuacji jest zwiększona sprzedaż produktów, które w danym momencie są intensywnie reklamowane w ciekawych spotach emitowanych w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych.
Oczywiście nie zawsze motorem napędzającym wielkość sprzedaży muszą być reklamy telewizyjne. Dużo większym sukcesem cieszą się zwykle atrakcyjne gadżety reklamowe, które firmy rozdają potencjalnym klientom w ramach zachęcenia ich do wypróbowania oferty. Wśród tych gadżetów najbardziej skuteczne są te, które z punktu widzenia klienta są wyjątkowo praktyczne. Mogą to być między innymi ciekawe Koszulki reklamowe z nadrukami, długopisy z dodatkowymi funkcjami, breloczki, mini opakowania promocyjnych produktów i wiele innych.
W ostatnim czasie dużym zainteresowaniem przedsiębiorców cieszą się bawełniane koszulki reklamowe, które znajdują często zastosowanie w działaniach promocyjnych prowadzonych na organizowanych imprezach masowych. Przedmiotowe koszulki reklamowe noszone są nie tylko przez hostessy i organizatorów imprez, ale również rozdawane są w formie upominku dla uczestników imprezy. W ten sposób nadrukowane na koszulkach logo firmy wyjątkowo silnie zapisuje się w pamięci dużej liczby osób, będących w przyszłości klientami firmy.